09 april, 2011

FJÄDRAR.

Vet inte om det beror på att påsken är i antågande men jag är mycket förtjust i fjädrar just nu. Idag när vi besökte Panduro (tack för tips om var jag kunde hitta dem) fick både Pärlhönsfjädrar, till kommande påskris och Fasanfjädrar följa med hem. Fasanfjädrarna agerar nu blommor i fönstret vid vår trapp.


Vackra fasanfjädrar i bruna skiftningar som nu tagit plats i vårt entréfönster. När solen lyser in så framträder mönstren så fint.

Borde egentligen gå ut och röja i trädgården idag, men jag samlar kraft och gör det imorgon istället...phjuu.

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Det går ju ändå aldrig att bestämma sig när man ska köpa färgade fjädrar.

    Tack för tips!

    Carina

    SvaraRadera
  2. TACK TACK....då bär det av till Panduro på måndag lunch för Fasan-fjäder-köp. Väldigt snyggt och inte behöver det vara påsk för det heller ;)

    SvaraRadera
  3. Åh! Hur fint? Så här vill jag också pynta till påsk! Tack för fint tips :)

    Ang Consious collection så tror jag att det smyg-släpts delar av kollektionen... Eller rättare sagt det mesta. Trist för man har ju haft siktet inställt på den 14 april, eller hur?
    Kram.

    SvaraRadera