10 maj, 2011

FAVORITPLATSEN HEMMA.

Idag visar alla bloggare i Fabriken sina favoritplatser där hemma. Jag har en plats där jag nästan alltid hamnar då jag pratar i telefon; i vår entré och hall på vår platsbyggda bänk. Här sitter jag på fårskinnet och tittar ut och följer årstidernas växlingar. Det är äppelblom, grönska, höstlöv, regnrusk och snöstormar. Oavsett väder, här gillar jag att sitta!


Många samtal har det blivit med åren i denna hörna...

Är du nyfiken på var andra har för favoritplatser där hemma? Då rekommenderar jag ett besök till Fabriken idag.

5 kommentarer:

  1. Det förstår jag, där skulle jag också sitta. Glasveranda, det har jag alltid drömt om! Och ang. kommentaren hos mig, svarta strumpor till alla barnen, bästa idén :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar liten entré!
    Så ljust & härligt ...
    Och så fint med de rosa pelargonerna.
    Ha en skön solig dag,
    u.

    SvaraRadera
  3. Sån fin plats, vill också ha glasveranda, men det blir nog fel till vårt putsade 40-tals hus, men oj vad mysigt det ser ut hos dig!
    Malin

    SvaraRadera
  4. Riktigt mysigt och vilket härligt ljus det blir där inne.

    //Jeanette

    SvaraRadera
  5. Roligt att en så fin hörna verkligen kommer till användning! Lätt hänt att man piffar till och sen hamnar nån helt annanstans, annars :) Ha det gott //Petronella

    SvaraRadera