06 maj, 2011

ZICK ZACK.

Oj vad jag blev förtjust i den här mattan med Zick Zack mönster från Urban Outfitters. Överlag märker jag att mina raka favoritränder i svart vitt, nu börjar gå över till ett zick zack's gillande. H&M Home har både fina handdukar och kuddfodral i detta mönster och vi får inte glömma den trendiga nallen!


Kollage av bilder från Pinterest.com, H&M Home och Urban Outfitters.

Skönt med fredag! Solen skiner och prognosen säger sol till helgen. Passar toppen för nu ska vi ägna oss åt att förverkliga projekt; Pallkragar & Kryddodlingar! 

2 kommentarer:

  1. Skitsnygg!

    Men jag köpte för inte så länge sedan en randig matta på Rusta till det facila priset 199:-. Det är jag väldigt glad för. För när mattan var en vecka gammal spillde min yngsta pizza över den och det gick inte bort så jag fick vända på mattan. Nästa gång det händer blir det att köpa en ny

    En zick zack matta får man väl införskaffa i pensionsåldern ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med! Toksnyggt är vad det är!

    Ha en härlig fredag!
    KRAM

    SvaraRadera