08 augusti, 2011

I BADRUMMET.

Helgen innehöll en del pyssel här hemma, ja inte bara vänskapsband utan även lite hemmafix. Jag brukar ha mina parfymflaskor gömda i ett glaskåp i vårt badrum, men i lördags plockade jag fram två, samt några nyinköpta tvålar och la på ett fat. Parfymflaskor är så vackra, det är dumt att gömma dem och nu blev fatet ett litet vackert stilleben i sig. Tänkte att det kunde bli en bra uppsamlingsplats, men även ett fat vackert att inreda med.


Två tvålar från Åhlens, gillar förpackningarna, vill knappt öppna dem! Parfym Versense från Vercase och vackra flaskan LOLA från Marc Jacobs. Halsbandet kommer från favoriten Edblad och Co.

3 kommentarer:

  1. Vackra tvålar! Jag köpte en nyligen som doftar citron, helt underbar! ..så jag var tvungen att öppna den och använda den. :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Snyggt, klart man ska visa upp det fina man har i sitt badrum....Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Själv är jag tokig i goda dofter och använder mig av "Versense" och Marc Jacobs "Daisy" som dagdofter och till kvällen använder jag gärna Escadas "Magnetism" och Armanis "Code". Kan varmt rekommendera Biotherms kroppsspray "Eau Pure" nu på sommaren direkt efter duschen om man inte vill dofta så starkt. Trevlig kväll önskar Pållan ; )

    SvaraRadera