19 oktober, 2011

MERA GULD.

Jag har verkligen snöat in mig på det här med guld. Det får gärna vara mycket. Eller bara en detalj i modell större som armbandet här nedanför. Så snyggt! Och guld i kombination mot beige eller svart passar mig, en person som inte sticker ut så mycket i mina färgval på kläder. Nu har jag börjat snegla på guldklockor, som den här eller den här.


Armar jag sneglar mycket på för tillfället. 
- Åh, vad jag gillar guld som glimmar!

Hm, hur många dagar är det kvar till julafton egentligen? Eller ska jag inhandla en guldklocka i Thailand kanske? Med priserna där nere kanske man rent utav kan köpa två eller tre...?


Bildkälla, pinterest.com

2 kommentarer:

  1. Bling bling!

    Köp du dig en klocka i Thailand.
    Usch vad avundsjuk jag är på dig just nu som har det att se fram emot. Blundar jag kan jag riktigt känna dofterna och den heta solen.

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder, jag trivs inte i guld, men tycker det är snyggt på andra...Kram Johanna

    SvaraRadera