01 april, 2012

DIY - VIMPLAR.

Om en stund ska vi bege oss iväg på söndagsbrunch. Jag älskar brunch! Vi ska fira min fina mamma som fyllde år i torsdags. Hurra!

Lika mycket som jag gillar brunch gillar jag att slå in paket. Idag fick presenten temat "mini-vimplar". Enkelt DIY; med washi-tejp och sax dekorerar man enkelt små vimplar på inslagningssnöret.



Jag har även fotat det som finns i paketet men det visar jag lite senare. Mamma är en av mina trogna läsare så det finns en risk för att hon annars ser innehållet innan hon får det. - Återkommer!

18 kommentarer:

  1. Tjenixen Annixen, din mamma kommer bli så glad! Vilket ljuvligt paket. Washitejpen är världens uppfinning.

    SvaraRadera
  2. maj gad. Värsta tipset. Vi som just ska iväg p kalas.
    Synd att jag inte har någon w.tejp bara. :)
    men kanske fungerar med min jordgubbs-vanliga tejp också.

    flickorna ska så klart få little.u paket :)

    ha en mysig dag. och jätte-jättefint paket, är säker på att mamma kommer älska det som är i.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint paket mamma får! :-) Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Men gud så fint! Vilka enkel och alldeles urtjusig idé! Tack!

    Ha en fin söndag! Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Jättefint paket och så härligt med brunch, kram

    SvaraRadera
  6. Oh så gruvligt snyggt, fiffiga du!
    Ha en fin vecka!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  7. Men vilket fint paket. Åh så trevlig att få ett paket inslaget så där lite extra fint. Vad duktig du är!

    SvaraRadera
  8. Det enkla ÄR det bästa! Superfint tips!

    SvaraRadera
  9. Så snyggt, superfin ide'

    SvaraRadera
  10. Vilken supersöt idè. Den kommer jag garanterat använda.

    SvaraRadera
  11. Coolt med washi vimplar. Jag har nyligen blivit tokig i washi tape och det slutade med att jag dekorerade dotterns alldagliga Malm byrå från IKEA med ränder. Så läckert blev det. Men det här måste jag testa till nästa present. Kul! Happy day! towe.

    SvaraRadera
  12. Another great use for washi tape!

    Would love for you to link this project up at my new blog and party, dedicated 100% to bunting!
    http://bestbuntingontheblock.blogspot.com/2012/12/link-up-your-bunting.html

    Aloha, Rebecca

    SvaraRadera
  13. Thank you for creating and sharing your gorgeous washi tape craft! Your craft was featured on my site this morning as part of my 10 Easy and Awesome Washi Tape Crafts round-up.

    http://stacymolter.com/2013/07/10-easy-and-awesome-washi-tape-crafts/

    Enjoy your summer!

    Stacy

    SvaraRadera
  14. I love this idea and have a complete love of bunting as you may see from my party blog. Hope you will be pleased that I have featured one of your presents on my latest post http://www.stylemyparty.co.uk/blog/christmas-gift-wrap-ideas/ take a peak, see what you think?

    SvaraRadera
  15. Väldigt fina! Tack för tipsen.

    SvaraRadera
  16. Själva TAG Heuer Autavia-kollektionen kommer från TAG Heuers nya huvuddesigner, Guy Bove. Efter att ha hjälpt till att lansera Breitlings nya ansikte, samt tillbringat år på Chopard med att förbättra sin design dramatiskt, har Guy Bove ett nytt mandat på TAG Heuer som jag personligen är väldigt exalterad över. Autavia rolex replica (som jag förstår) är en produkt som han var ansvarig för, och vi kan se en mycket tilltalande blandning av praktisk nytta och TAG Heuer sport-DNA. Det jag verkligen gillar är att Mr. Bove inte bara försökte göra om den klassiska Autavia, utan snarare att producera en aktuell och modern klocka som passar väldigt bra med klockentusiasters nuvarande trender. Kort sagt, det är en klocka med vintagetema med alla färgglada typsnitt och materialval som samlare för närvarande är nöjda med.

    SvaraRadera