02 juni, 2012

PAKETPYSSEL.

Vi har en liten kille som fyller åtta år på tisdag. Eller liten, han börjar ju bli stora killen! Just nu är han hos en kompis och leker och då passar jag på att slå in några av paketen.

Med washitejp går de att dekorera på en massa olika sätt och för en som mig är det lätt att gå "bananas" med det här. Idag blev det vimplar liknande de jag gjort tidigare samt en liten washi-tårta. Nu börjar nedräkningen!


På Pinterest finns det mängder med paket-inslagnings-inspiration att hämta. Här hittar ni min lilla samling med paket och kort och Martha Stewarts folder är även den en bra inspirationskälla; Gift wrap and Packaging.

Hoppas att ni har det bra i regn- och blåsvädret! Vi skulle spendera dagen på vår IP, men efter 30 minuter där ville vår genomblöta och kalla friidrottstjej ställa in. All förståelse för det och de glada föräldrarna gick hem och värmde sig. :)

10 kommentarer:

  1. Jättefint! Washi är världsbäst. Så fint firad din store pojke kommer bli!

    SvaraRadera
  2. Vart åker ni? Årsta? Vi (läs min man) ska dit med ett lass i morgon. Du ser, många fördelar med oväder. Jag har även lyckats lägga ut massa grejer på Blocket!.. Förutom bullar och hälsa på en 3-dagars!!

    Snygga paket! Nu vidare till Pinterest. Martha Stewart, makes it magic!

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev... åå.. fin blogg också by the way! :)

    SvaraRadera
  4. Så fint paket och vimplar! kan tänka mig han blir glad av att se detta! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Pysslig du är :), fina paket.Här har vi firat hela dagen inomhus mestadels..men presenten var vi tvungna att prova ute :) Kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Men så pysslig du är. Vilka fina palet!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. I repinned this via your pinterest yesterday, lovely gift wrapping

    SvaraRadera
  8. Så fina paket. Inspiration tills min bror fyller år och hans paket ska slås in :D

    SvaraRadera
  9. Kul med paketpyssel och vilka jättefina du har gjort, kram

    SvaraRadera
  10. Jag tror vi måste ha en gemensam pysselkväll snart.
    Shit vad du är duktig.
    Och vad du illustrerar fint!!!!!!!!!
    Mera sånt på bild.

    KRAM fina du,
    u.

    SvaraRadera