22 januari, 2013

ANSVARIG MED NY DISKTRASA.

Jag har tilldelats rollen som torka-borden-ansvarig hemma hos oss. Vet egentligen inte om någon vet om att jag gör detta. Vi har nog olika toleransnivå. Innan de hunnit reagera så har jag och disktrasan redan varit där. Hm. Hur hamnade jag där? Gillar inte smulor helt enkelt!


Om jag nu har antagit den här "torka-rollen" går det att få tillvaron roligare. Med fintrasa. H&M Home säljer numera två-pack med tryck och jag föll för den med räven med blomma. Bara en sådan sak - räv med blomma. Tänk att det kan vara så fint när man torkar bord!

8 kommentarer:

  1. Jättefin!! Jag har också låg toleransnivå när det gäller smulor. Och damm.

    Fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du! Som jag känner igen mig. Vissa dagar känns det som att trasan knappt släpper min hand. Och då skulle en sån fintrasa kännas bra.

    SvaraRadera
  3. Men vad fin. Kanske tom jag kan plocka upp den och torka ibland. Ska införskaffas.

    SvaraRadera
  4. Igenkänning på hög nivå!

    Tror disktrasan skulle vara min personliga grej om jag (gud förbjude) skulle få en 40-års kris och anmäla mig till typ Robinson...

    Räven var fin, H&M nästa!

    // sara

    SvaraRadera
  5. Vad fin den var! Så fin att jag inte vill torka med den, nästan. Själv använder jag microfibertrasor i köket. Funkar så bra på rostfritt för att få bort alla fingeravtryck och bara att tvätta om och om igen. Husmorstips, haha. Nog mitt enda ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Mycket fin trasa! Såg en räv springa över vägen igår och dem är så fina! ;)

    SvaraRadera
  7. Du det vore en ÄRA att få fota dig å familjen, verkligen :-) bara hojta så kommer jag :-) :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Det är detalljer av det slaget som på disktrasan som gör måsten så mycket roligare. Jättefin disktrasa!

    SvaraRadera