17 november, 2013

LONDON T/R.

Det har varit tyst här de senaste veckorna. Två resor till London kom emellan. Två resor med helt olika upplägg. En tjejresa. En jobbresa. Båda roliga på olika sätt men jag tror allt att tjejhelgen vann.

Det är först nu som jag haft tid att påbörja uppackningen, även om mycket av shoppingen gömts undan fram till julafton. Storasyster har en del önskningar på sin lista från butiker som denna och denna...


Några finheter fanns även i påsarna till mig och pulsen går verkligen upp när det rör sig om "dofta gott" som är förpackat i vacker ask med fina band. Jo Malone har ett grafiskt koncept som tilltalar mig!


November är verkligen doftljusens månad, och detta ljus har spridit sina toner av English Pear och Freesia här hemma idag.

PS. Om ni är sugna på vacker engelsk miljö utanför London så kan jag varmt rekommendera Coworth Park. Vi var där förra helgen och besökte deras SPA, tog behandling och åt Afternoon Tea. Hotellet och de stora parkerna utanför var fantastiska! 

7 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med London. Dit vill jag också.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Låter härligt med London! Och visst faller man pladask för väldoftande ljus i vacker förpackning...jag trillar dit gång på gång...:)

    SvaraRadera
  3. Låter underbart med Londonresan och ljuset ser också underbart ut, i sin grafiska enkelhet. Välkommen hem! :)

    SvaraRadera
  4. Det var länge sedan jag var i London. Sist jag var där var det avsevärt dyrare än på den gamla goda tiden då jag

    SvaraRadera
  5. ... då jag bodde där och det mesta var billigare än i Sverige.

    SvaraRadera
  6. Låter mysigt med London! =)

    SvaraRadera

  7. Great web site! It looks really expert! Maintain the helpful job!

    SvaraRadera